Companii

Profitul Coca-Cola a urcat, dar afacerile au fost mai mici

Topul celor mai profitabile 100 de companii din România

Autor: Ioana David

24.08.2011, 10:34 491

Coca-Cola HBC România, cel mai mare jucător pe piaţa băuturilor ră­coritoare din România, a înre­gistrat anul trecut un profit net de 189,5 milioane de lei (45 de milioane de euro), în creştere cu aproape 10% comparativ cu rezultatul anului 2009.

Creşterea profitului a fost în­soţită însă de scăderea cifrei de afaceri, aceasta atingând 1,74 mi­liarde de lei (414,9 milioane de euro) în 2010, în scădere cu 6,4%.

Contactaţi de ZF, reprezentanţii Co­ca-Cola HBC România nu au făcut ni­ciun comentariu până la închiderea ediţiei.

În 2010 compania a avut puţin pes­te 1.800 de angajaţi, comparativ cu 2.026 în 2009. Anul trecut compania era condusă de Călin Drăgan, care a fost promovat în 2011 în Japonia.

Sistemul Coca-Cola pe piaţa locală este format din Coca-Cola Romania - care deţine brandurile şi concentratele de sucuri - şi partenerul său îmbu­teliator compania grecească Coca-Cola Helle­nic, care produce, distribuie şi vinde produsele sub licenţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO