Companii

Profi merge din nou către modelul de discount la aproape un deceniu de la repoziţionarea pe segmentul de proximitate

♦ Retailerul este unul dintre cei mai extinşi jucători din comerţul local, cu aproape 1.500 de magazine la nivel naţional.

Lanţul de magazine Profi, con­tro­lat de fondul de investiţii Mid Euro­pa Partners, se repoziţionează de pe seg­men­tele de proximitate şi super­mar­ket către cel de con­ve­nience cu compo­nen­­tă de discount, pariind astfel pe pre­­ţuri mici.

Această repo­zi­ţio­nare vi­ne la aproa­pe un deceniu du­pă ce re­tai­l­erul a re­nunţat la mode­lul de dis­count pentru a deveni maga­zin de proximitate.

„Unităţile noastre sunt prezente în sute de localităţi din întreaga ţară, ce­ea ce ne oferă probabil cea mai bu­nă cunoaştere a consumatorului din România“, a declarat Pawel Musial, di­rectorul general al Profi.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.