Companii

Profi închide anul cu 173 de deschideri, cel mai lent ritm de după 2016. În 2021, compania a pariat puternic pe formatul Loco, adaptat mediului rural

Profi închide anul cu 173 de deschideri, cel mai lent...

Autor: Cristina Roşca

29.12.2021, 00:05 974

Retailerul Profi, controlat de fondul de invesiţii Mid Europa Partners, a deschis în decembrie un total de 19 magazine noi, dintre care 18 au fost pe formatul Loco, cel destinat zonei rurale a României. Deşi încă din prima parte a anului s-a putut observa o orientare a companiei către acest tip de magazine şi totodată către satele şi comunele ţării, în decembrie se poate remarca cel mai bine pariul pe acest format, aproape toate magazinele noi purtând brandul Loco.   

Decizia Profi de a merge în rural în România e justificată de doi factori importanţi. Pe de-o parte, nicio reţea de comerţ modern nu a mers cu adevărat în sate, cea mai mare parte a investiţiilor fiind concentrată în urban unde şi puterea de cumpărare e pe măsură. Astfel, aici Profi se bate doar cu micii comercianţi care nu au însă puterea de cumpărare a retailerului modern ce numără peste 1.550 de unităţi la nivel naţional. Această putere de negociere îi permite lui Profi să aibă preţuri mai mici la raft şi în timp să câştige cotă de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO