Companii

Produsele Chicco aduc 4 mil. euro pentru Paralela 45

10.05.2006, 00:00 177

Compania Paralela 45 Turism estimeaza pentru anul acesta o crestere cu 15% a cifrei de afaceri realizate din comercializarea produselor de puericultura (pentru copii) marca Chicco pentru care este unic importator.

Anul trecut, vanzarile la nivel national au atins valoarea de aproximativ 4 milioane de euro, cu 25% mai mare fata de anul 2004.

"Aceasta crestere s-a datorat investitiilor in publicitate, precum si cresterii pietei de profil, pe care noi o estimam la aproximativ 27-32% anual", a declarat Razvan Badita, directorul diviziei Chicco Romania.

Potrivit acestuia, divizia pe care o conduce va avea anul acesta o cota de piata de 42%, in conditiile in care valoarea produselor de puericultura este estimata la aproximativ 10 milioane de euro anual.

Societatea Paralela 45 Turism intentioneaza ca pana la sfarsitul acestui an sa deschida inca un magazin Chicco, la Iasi, dupa ce in luna aprilie a mai fost deschis unul similar in Brasov.

Potrivit oficialilor companiei, investitia pe un singur magazin se ridica la aproximativ 80.000 de euro, aici intrand atat chiria si amenajarea spatiului, cat si fondul de marfa al magazinului.

Comercializarea produselor Chicco se realizeaza atat prin reteaua proprie de magazine, cat si prin distributie catre alte retele de magazine, farmacii sau magazine virtuale. Printre colaboratorii Chicco se numara Metro, Selgros, Carrefour, Sensiblu, Help Net, farmaciile Dona etc.

"Produsele cele mai bine comercializate sunt cele din gama puericultura mica (tetine, biberoane, suzete). Aceste produse sunt cele mai accesibile clientilor, atat din punctul de vedere al preturilor, cat si al distribuirii lor in diverse locatii din toata tara. Clientul Chicco este unul foarte bine informat, care stie cu exactitate ce doreste sa cumpere", a mai spus Badita. Compania are 5 magazine Chicco proprii in Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj si Timisoara.

Paralela 45, unul dintre primii cinci jucatori de pe piata turistica, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 18 mil. euro, in crestere cu circa 25% fata de anul precedent. Alin Burcea, care este si presedintele firmei, detine 51% din actiunile firmei, restul apartinand sotiei.

Pentru acest an, compania si-a bugetat afaceri in valoare de 21 mil. euro, pe fondul cresterii pe segmentul turism de afaceri, dar si ca urmare a vanzarii de proprietati imobiliare din Neptun si Predeal.

Paralela 45 detine doua blocuri de locuinte si o vila in Neptun si are in plan constructia a inca doua imobile, unul in aprilie si unul in toamna acestui an. Cele doua vor fi gata in 2007 si vor reprezenta un proiect de investitii de aproximativ 6 mil. euro. Chiriile pentru un astfel de apartament pot ajunge la 5.000-6.000 de euro pe timpul verii. laura.laurentiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO