Companii

Producătorul vinurilor Liliac şi Crepuscul a investit 30.000 de euro într-un magazin pe care îl ţine deschis doar câteva luni la parterul Magheru One

GALERIE FOTO

GALERIE FOTO

Autor: Ioana David

19.06.2014, 14:26 327

Compania amb Wine, producătorul vinurilor premium Liliac şi Crepuscul, a investit 30.000 de euro într-un magazin pe care îl va ţine deschis doar câteva luni şi care este situat la parterul clădirii de birouri Magheru One. Potrivit companiei, magazinul este de tip pop up, concept se referă la folosirea unor spaţii comerciale temporare pentru a creşte gradul de interactivitate cu consumatorii.

" Spaţiul de 100 mp al LILIAC POP UP de la parterul Magheu On este rezultatul unei investiţii de 30 000 euro” spune Victor Ciupercă, country manager al amb Holding.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO