Companii

Producatorul Unirea, 4 mil. euro in reclama

29.11.2005, 14:32 35

Producatorul de bauturi spirtoase Euroavipo Posta Calnau a anuntat ca isi va concentra investitiile din 2006 in promovarea marcilor Unirea si Hanul Ars, continuand procesul de investitii in comunicare inceput in 2003.

Potrivit reprezentantilor companiei, valoarea bruta a acestor investitii va fi de cel putin 4 mil. euro (valoarea neta este mult mai mica - n.red.), similara cu cea din 2005. "Investim in comunicare pentru a putea construi un brand puternic", a declarat Gabriela Darie, manager de comunicare al Euro Group, companie din care face parte si Euroavipo Posta Calnau. Anul acesta, Euroavipo a investit 4,2 mil. euro in comunicare, circa 3,5 mil. euro fiind destinate publicitatii TV. Pe fondul acestor investitii, cota de piata a Unirea a crescut de la 26% anul trecut la 34% dupa primele zece luni din acest an.

Conform companiei de cercetare a pietei AlfaCont Mediawatch, Euro Group, din care face parte si Euroavipo, a fost anul trecut cel mai mare advertiser din industria bauturilor spirtoase cu investitii totale brute de 18,5 mil. euro. Investitiile brute in promovarea brandy-ului Unirea s-au ridicat la aproape 5 mil. euro. Potrivit reprezentantiilor companiei, dupa primele zece luni din acest an, cifra de afaceri a Euroavipo a fost de 45 mil. euro (166 mil. lei). Potrivit site-ului Ministerului de Finante, Euroavipo a incheiat anul 2004 cu o cifra de afaceri de 55 mil. euro (223 mil. lei).

Principalii jucatori autohtoni pe piata bauturilor spirtoase sunt Prodal Õ94 Bucuresti, Alexandrion Group, European Drinks si Euroavipo Posta Calnau.

dana.ciriperu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO