Companii

Producătorul sucurilor Santal: Cele mai mari creşteri ale vânzărilor în S1 2019 le-au avut produsele cu valoare adăugată mai mare. Parmalat România a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 56,5 mil. lei, în creştere cu aproape 10% faţă de 2017

Producătorul sucurilor Santal: Cele mai mari creşteri...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

13.11.2019, 19:15 159

Parmalat România, producătorul sucurilor Santal, a avut în primul semestru vânzări în volum şi valoare mai mari faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce profitabilitatea a rămas la un  nivel similar cu rezultatul din primul semestru din 2018, arată ultimul raport al companiei-mamă din Italia.

„Vânzările în volum şi veniturile au crescut în prima jumătate a anului, iar cele mai mari creşteri le-au avut produsele cu valoare adăugată mai mare”, conform sursei citate. Portofoliul Santal include nectaruri (conţinut de fructe de 25-99%), sucuri natural obţinute din concentrate şi/sau piureuri din fructe, sucuri bio şi ice tea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO