Caută doar în titlu
Companii

Producătorul sucurilor Santal: Cele mai mari creşteri ale vânzărilor în S1 2019 le-au avut produsele cu valoare adăugată mai mare. Parmalat România a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 56,5 mil. lei, în creştere cu aproape 10% faţă de 2017

Parmalat România, producătorul sucurilor Santal, a avut în primul semestru vânzări în volum şi valoare mai mari faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce profitabilitatea a rămas la un  nivel similar cu rezultatul din primul semestru din 2018, arată ultimul raport al companiei-mamă din Italia.

„Vânzările în volum şi veniturile au crescut în prima jumătate a anului, iar cele mai mari creşteri le-au avut produsele cu valoare adăugată mai mare”, conform sursei citate. Portofoliul Santal include nectaruri (conţinut de fructe de 25-99%), sucuri natural obţinute din concentrate şi/sau piureuri din fructe, sucuri bio şi ice tea.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.