Companii

Producătorul de materiale de construcţii Daw Benţa, cu afaceri de 144 mil. lei, a investit în propriul magazin online. „Orientarea spre comerţul digital a apărut din nevoia de a capta noi segmente de beneficiari“

♦ „Orientarea spre comerţul digital a apărut din nevoia de a capta noi segmente de beneficiari.“

Producătorul de materiale de construcţii Daw Benţa, deţinut de antreprenorul Remus Aurel Benţa, a investit într-un magazin online, în contextul schimbărilor pe care pandemia le-a adus şi în piaţa materialelor de construcţii.

„Orientarea către comerţul digital a apărut firesc din nevoia de a construi experienţele de care clienţii au acum nevoie, de a le facilita accesul la produsele Caparol, de a capta noi oportunităţi de piaţă şi noi segmente de beneficiari“, spune Remus Aurel Benţa.

Proiectul este dedicat, în primă fază, consumatorilor casnici oca­zio­nali, urmând să fie dezvoltat, într-o etapă ulterioară, printr-o nouă in­vestiţie, pentru a putea fi accesat şi de partenerii contractuali ai com­paniei - distribuitori şi firme de construcţii.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.