Companii

Producătorul hârtiei Mototol aşteaptă afaceri mai mari cu peste 10% în 2019

ANTREPRENORI LOCALI

Producătorul hârtiei Mototol aşteaptă afaceri mai...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

31.12.2018, 00:04 681

Osman Yelmer, director general al Rom Paper, producătorul brandului de hârtie Mototol, crede că în perioada următoare consumul de hârtie va continua să crească având în vedere că în România consumul este cu mult sub nivelul ţărilor europene. Conform ultimelor date, consumul de hârtii igienico sanitare în România este de circa 7 -8 kilograme per capita.

„Continua expansiune şi modernizare a reţelelor din retail, creşterea sectorului HoReCa şi îmbunătăţirea infrastructurii sistemelor de canalizare în zonele rurale sunt factori pozitivi care conduc la un consum mai mare de hârtie tissue în Romania. Suntem totodată conştienţi că odată cu creşterea consumului vom avea de înfruntat competiţia, motiv pentru care modernizarea şi efecientizarea fluxului tehnologic este parte din strategia noastră de dezvoltare”, a spus managerul pentru ZF. Compania a in­vestit în acest an 2,5 mil. euro, investiţii care au vizat în principal creşterea producţiei.

Pentru anul 2018, compania estimează o cifră de afaceri de 75 mil. lei, în creştere cu circa 10% faţă de anul 2017. Evoluţia se datorează în principal ultimelor investiţii făcute de companie, investiţii care oferă Rom Paper posibilitatea demarării unor proiecte noi cu reţele de magazine retail atât la nivel local cât şi internaţional. Conform ultimelor date, Rom Paper exportă produsele în mai multe ţări precum Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Republica Moldova şi Bulgaria.

„Suntem optimişti cu privire la 2019 şi deja suntem implicaţi în negocierea de noi proiecte ce ne vor facilita creşterea vânzărilor cu încă un procent de minimum 10%”, a continuat managerul.

Rom Paper deţine o fabrică în judeţul Braşov, iar de aproape un an compania este contralată de Vrancart Adjud, unul dintre cei mai mari producători de hârtie igienică, carton ondulat şi ambalaje de carton. Compania a fost infiinţată în anul 2002 de familia Puchin şi are ca obiect principal de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, role profesionale, prosoape cosmetice şi serveţele la cutie. Principalul brand din portofoliul companiei este Mototol.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO