Florin Florea a pus pe picioare businessul Albatros Gold, producător de ouă din judeţul Alba, în urmă cu 15 ani şi a ajuns la o cifră de afaceri de 26 de milioane de lei (5,7 mil. euro) anul trecut şi la peste 50 de angajaţi.
„Reuşim de cinci ani să avem o creştere a cifrei de afaceri cu două cifre (peste 10% - n.red.) anual. Este o provocare, este greu să o ţii tot aşa, dar pentru mine este şi o „joacă“. Este ca un joc de strategie, trebuie să vezi cine sunt inamicii, cine sunt prietenii, ce resurse ai, cum le gestionezi, ce strategie ai“, a spus Florin Florea în cadrul conferinţei „România 100 de ani de business“ organizată la Alba Iulia de ZF cu sprijinul Băncii Transilvania şi al companiei de consultanţă şi audit EY România. El a povestit că modelul de business pe care l-a folosit a fost inspirat de cel construit de Ioan Popa, proprietarul Transavia, cel mai mare producător de carne de pui de pe plan local şi cea mai mare afacere antreprenorială din judeţul Alba. Florin Florea spune că businessul cu ouă nu este unul uşor, preţul la ouă fiind volatil.