Companii

Producătorii şi distribuitorii de bunuri de larg consum pariază tot mai mult pe retail propriu pe o piaţă tot mai matură şi mai concurenţială. Acest canal de vânzare le permite companiilor să ofere un portofoliu mai extins de bunuri şi să urmărească îndeaproape schimbările comportamentului de consum

A dezvolta retail propriu înseamnă, dincolo de contactul direct cu clientul şi deci posibilitatea de a urmări la sursă schimbările comportamentului de consum, şi un mai bun control al vânzărilor şi o mai mică dependenţă de terţi.

A dezvolta retail propriu înseamnă, dincolo de contactul direct cu clientul şi deci posibilitatea de a urmări la sursă schimbările comportamentului de consum, şi un mai bun control al vânzărilor şi o mai mică dependenţă de terţi.

Autor: Cristina Roşca

27.03.2021, 10:10 607

Magazine monobrand apar în special pe pieţe precum produse cosmetice – Farmec, L’Oreal, Dior sau Chanel -, dulciuri – Kandia sau Heidi – şi mezeluri - Vascar, Raitar sau Killer.

În ultimii ani, comerţul local s-a maturizat odată cu intrarea unui număr tot mai mare de branduri şi cu dezvoltarea accelerată a mărcilor deja active de mai multă vreme pe piaţa din România. Consumatorul român s-a maturizat şi el şi a devenit mai selectiv şi mai educat odată cu creşterea puterii de cumpărare.

În acest context, producătorii şi distribuitorii de bunuri de larg consum au început să îşi deschidă şi magazine de brand unde pot să vândă portofolii mai extinse şi să urmărească îndeaproape preferinţele consumatorilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO