Companii

Producătorii şi distribuitorii de bunuri de larg consum pariază tot mai mult pe retail propriu pe o piaţă tot mai matură şi mai concurenţială. Acest canal de vânzare le permite companiilor să ofere un portofoliu mai extins de bunuri şi să urmărească îndeaproape schimbările comportamentului de consum

Magazine monobrand apar în special pe pieţe precum produse cosmetice – Farmec, L’Oreal, Dior sau Chanel -, dulciuri – Kandia sau Heidi – şi mezeluri - Vascar, Raitar sau Killer.

În ultimii ani, comerţul local s-a maturizat odată cu intrarea unui număr tot mai mare de branduri şi cu dezvoltarea accelerată a mărcilor deja active de mai multă vreme pe piaţa din România. Consumatorul român s-a maturizat şi el şi a devenit mai selectiv şi mai educat odată cu creşterea puterii de cumpărare.

În acest context, producătorii şi distribuitorii de bunuri de larg consum au început să îşi deschidă şi magazine de brand unde pot să vândă portofolii mai extinse şi să urmărească îndeaproape preferinţele consumatorilor.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.