Companii

Prodalcom, producătorul Voronskaya, o companie cu afaceri de 30 mil. euro: În 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45%. Am echilibrat cu produse sanitare şi băuturi în recipiente mici

Prodalcom, producătorul Voronskaya, o companie cu...

Autor: Florentina Niţu

02.07.2021, 18:15 871

Prodalcom din Botoşani, producătorul brandului de vodcă Voronskaya, de­ţinut de trei an­tre­prenori români, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afa­ceri de 30,5 mi­lioane de lei, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior, în ciuda faptului că în 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45% în funcţie de zona de distribuţie.

„În 2020, volumul vânzărilor a scă­zut cu aproximativ 35-45% în func­ţie de zona de distribuţie. Totuşi, deşi am pierdut cu anumite pro­duse, am echilibrat cu co­men­zile de produse sani­tare şi băuturile îm­bu­teliate în recipiente mici. În plus, anul 2020 pare să fi adus o schimbare pozitivă în rândul consumatorilor. Deşi a scăzut volumul, consu­ma­torii au început să aleagă produsele pre­mium“, a spus Gabriel Sanduc, director de marketing al Prodacom.

Compania înfiinţată în 1993 produce de la alcool etilic alimentar până la alcool etilic de uz farmaceutic, la alcool etilic denaturat sau alcool sanitar.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO