Companii

Primul multibrand de lux tinteste afaceri de 10 milioane de euro in trei ani

24.06.2009, 00:00 438

Compania High Fashion Concept, care detine buticul de lux Victoria 46 in centrul Capitalei, va deschide peste o luna, in Baneasa Shopping City, doua magazine de imbracaminte si accesorii pentru copii si adolescenti, in urma unei investitii de aproximativ 80.000 de euro.

"Magazinul de imbracaminte pentru adolescenti Day & Night se intinde pe o suprafata de 120 de metri patrati si va comercializa branduri ca Dsquared, JBrand, Love Moschino, McQ, Juicy Couture sau Marc by Marc Jacobs. In magazinul pentru copii Petit, de 50 de metri patrati, vom aduce marcile Baby Dior, Miss Blumarine, Cavalli Angel sau Iceberg", au declarat reprezentantii High Fashion Concept.
O pereche de jeansi va costa in jur de 200 de euro, iar o pereche de pantofi, de la 250 de euro.
"Baneasa Shopping City este singurul mall din Romania care se adreseaza clientilor de high si medium high brands. De asemenea, numarul clientilor a crescut in centrul comercial din nordul Capitalei cu pana la 15% fata de sfarsitul anului trecut, in toamna va fi gata si pasajul Baneasa, de aceea ne asteptam la o fluidizare a traficului si prin asta la atingerea clientelei care pana acum se ferea sa vina din cauza aglomeratiei din zona", spun reprezentantii companiei.
Strategia High Fashion Concept de a-si imbogati portofoliul, care pana acum cuprindea doar branduri de lux pentru femei si barbati, cu produse pentru tineri si copii vine in contextul in care in prezent nu exista niciun alt magazin care sa se adreseze acestei nise si sa comercializeze aceste branduri.
Victoria 46, primul butic de lux din Romania, a fost lansat in urma cu doi ani de compania elena Solmar Trading Group, administrata la nivel local de Irina Radu si care detine 12 branduri, printre care Mango, Promod, Castro, Parfois, Oasis sau Karen Millen. Pozitionat pe segmentul de lux, multi-brandul de pe Calea Victoriei vinde branduri precum Dior, Lanvin, Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Alexander McQueen, Balenciaga sau Stella McCartney. Magazinul a fost trecut in prima parte a acestui an intr-o noua divizie, urmand sa fie administrat prin intermediul High Fashion Concept. Aceeasi companie va opera si cele doua unitati din centrul comercial Baneasa Shopping City si intentioneaza sa lanseze, in a doua parte a lui 2009, un magazin destinat produselor de lux pentru barbati.
In ce priveste impactul crizei financiare, reprezentantii High Fashion Concept anunta ca vanzarile sunt relativ stabile, dar ca numarul clientilor nu mai atinge nivelul din 2008. "Probabil numarul clientilor s-a redus cu 5%, insa vanzarile sunt constante. Consumul de lux din Romania ar trebui sa fie de patru- cinci ori mai mare, ceea ce inseamna ca exista inca cerere pentru aceste produse", spun reprezentantii High Fashion Concept, care admit ca sunt categorii de persoane, cum ar fi cele din real-estate, care au fost afectate de blocajul din industrie si care sunt mult mai atente pe ce isi cheltuiesc banii.
Compania estimeaza ca in trei ani va detine o cota de 70% pe piata de lux, iar cifra de afaceri va urca pana la 10 milioane de euro. In plus, Calea Victoriei, artera de pe care in ultimele luni s-au retras nume importante ca Hugo Boss, Escada sau Liu Jo, ar putea atrage in viitor magazine monobrand "cu rezonanta", mai ales daca nivelul chiriei va fi serios ajustat in jos.
"Cu siguranta in maxim doi ani vom vedea aici nume sonore, aduse in franciza si care pana acum au testat piata locala", cred reprezentantii Victoria 46.
Centrul Capitalei a atras in ultimii ani pe Calea Victoriei branduri importante, majoritatea integrate intr-un concept multi-brand si lansate in magazine precum Mengotti, Mariella Burani, Marella sau Ermenegildo Zegna.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO