Companii

Primul efect al creşterii cererii pentru maşini electrice: Continental închide fabrica din Nădab şi mută producţia la Carei. În joc sunt 300 de locuri de muncă

Primul efect al creşterii cererii pentru maşini...

Autor: Bogdan Alecu

14.06.2021, 00:05 2090

♦ Continental este cel mai mare angajator din industria auto din România ♦ „Volumele pentru sistemele de inducţie a aerului şi sistemele de răcire şi încălzire scad constant din cauza schimbării industriei auto către vehicule electrice“.

Continental închide fabrica ContiTech din Nădab, Arad şi mută producţia la Carei în judeţul Satu Mare, aceasta fiind prima decizie de închidere a unei fabrici luată de liderul producţiei de componente auto din România.

 Transferul operaţional de la fabrica din Nădab către fabrica din Carei va avea loc treptat, până la mijlocul anului 2022 şi peste 300 de angajaţi vor fi afectaţi de această decizie. Celelalte sedii Continental din România nu vor fi afectate de acest transfer de activitate, potrivit datelor companiei.

„Volumele pentru sistemele de inducţie a aerului şi sistemele de răcire şi încălzire scad constant din cauza schimbării industriei auto către vehicule electrice. Astfel, căutăm noi soluţii inovatoare care să ne permită noi oportunităţi de colaborare. Conso­lidarea dintre cele două locaţii de producţie din Nădab şi Carei este un mare pas înainte. Prin aceasta, vrem să ne menţinem cele mai moderne şi competitive atuuri, să realizăm o creştere profitabilă şi să ne întărim poziţia din sectorul de producţie a furtunurilor auto“, explică Bogdan Ureniuc, directorul general al unităţilor de producţie din Nădab şi Carei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO