Companii

Primii cinci jucători de pe piaţa orezului deţin peste 70% din cota de piaţă. Niciun producător român nu-şi face loc printre ei. „România nu are o tradiţie în producţia de orez. În plus, orezăriile de pe vremuri produc acum porumb“

Primii cinci jucători de pe piaţa orezului deţin peste...

Autor: Florentina Niţu

24.08.2020, 19:00 1003

Vânzările de orez din România au crescut cu 4,5% în valoare în 2019, la peste 650 milioane de lei, iar primele cinci companii deţin 72% din cota de piaţă, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor. Printre giganţii internaţionali Riso Scotti, Deroni sau Panzani, nicio firmă românească nu-şi face loc.

„An de an vânzările de orez au crescut atât în volum, cât şi în valoare. În timpul stării de urgenţă cererea a fost mai mare, dar în continuare avem cerere. De altfel, Deroni este unul dintre cele mai vândute branduri, pentru că avem o gamă largă de produse, iar clienţii îşi doresc diversitate“, a spus Isabela Boştină, director administrativ al Deroni în România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO