♦ Aceleaşi malluri au încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri cumulată de 873 de milioane de lei, în scădere cu 23% faţă de anul anterior ♦ Cifrele de afaceri publicate la Ministerul de Finanţe se referă la veniturile pe care companiile le obţin din chiriile plătite de retaileri şi din tarifele pe care aceştia le plătesc pentru serviciile de care beneficiază, precum costurile cu paza sau curăţenia.
Cele zece companii care administrează cele mai mari centre comerciale din Bucureşti, desfăşurate pe o suprafaţă totală de peste 740.000 de metri pătraţi, au tras linie în 2020 la pierderi care cumulează 214 milioane de lei. Anul anterior, 2019, le adusese aceloraşi proiecte un profit total de aproape 40 de milioane de lei, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe, aferente companiilor prin care este operat fiecare proiect.
Aceleaşi malluri au încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri cumulată de 873 de milioane de lei, în scădere cu 23% faţă de anul anterior. Datele includ zece companii şi 11 centre comerciale, prin firma Bucureşti Mall Development & Management fiind operate atât Bucureşti Mall, cât şi Plaza România, ale aceluiaşi dezvoltator - Anchor Grup.