Companii

Primele mutări la Albalact sub francezii de la Lactalis. Relansarea Fulga a adus brandului de lactate vânzări mai mari cu 36%

Primele mutări la Albalact sub francezii de la Lactalis....

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.02.2018, 00:07 1188
♦ Brandul Fulga, cu o istorie de 14 ani, reprezintă mai mult de 10% din vânzările anuale ale Albalact, liderul pieţei de lactate.

Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de lactate după cifra de afaceri raportată în 2016, a relansat în a doua parte a anului trecut brandul Fulga, care are ca principal target copiii, relansare care a readus vânzările mărcii de lactate pe o pantă ascendentă.

„Fulga este brandul numărul doi în piaţa românească a laptelui UHT (...). Relansarea, în septembrie 2017, a adus deja o creştere cu 36% a cifrei de afaceri a acestui brand. Aşadar, a fost o decizie bună cu un impact important în afacerile companiei“, a declarat pentru ZF Cristina Miclea, director de mar­keting al Albalact, companie cu o cifră de afaceri de 528 de milioane de lei (117 mil. euro) în 2016 (ultimele date disponibile). Rezultatul este raportat după standardele internaţionale de raportare. Cristina Miclea spune că brandul Fulga reprezintă un procent de double digit (peste 10% - n.red.) din vânzările Albalact.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO