♦ Ziarul Financiar a început o serie de articole prin care îşi propune să analizeze preţul la zi pentru diferite produse şi branduri pentru a putea urmări evoluţia inflaţiei, dar şi politicile de preţ din reţelele de magazine.
Magazinele Supeco – cele din zona Rebreanu şi respectiv Titan – au cele mai mici preţuri la batoane de ciocolată, arată datele din Monitorul Preţurilor de la Consiliul Concurenţei. Mai exact, aceste unităţi ce se află la graniţa dintre cash & carry şi discount au cel mai bun preţ pentru patru dintre cele cinci tipuri de batoane de ciocolată analizate de ZF, respectiv Snickers (parte din portofoliul Mars), Făgăraş (Kandia Dulce), Rom Autentic (Kandia Dulce) şi Kinder Bueno (Ferrero). Acesta din urmă este încadrat, conform celor mai recente date ZF, la categoria batoanelor de ciocolată de către companiile de cercetare de piaţă. Singura excepţie este Lion, batonul de ciocolată al grupului Nestle, care are cel mai mic preţ în hipermarketul Cora Sun Plaza.
Cele cinci produse au fost alese pentru că, potrivit unora dintre cele mai recente date ZF, se află în topul celor mai vândute articole din categorie.