Companii

Preţul zilei. Acelaşi suc ajunge să coste în Bucureşti cu până la 35% mai mult în funcţie de retailer

Ziarul Financiar a început o serie de articole prin care îşi propune să analizeze preţul la zi pentru diferite produse şi branduri pentru a putea urmări evoluţia inflaţiei, dar şi politicile de preţ din reţelele de magazine.

O sticlă de suc Pfanner de portocale, la 0,5l, costă 3,05 lei în cadrul oricăruia dintre cele trei magazine Selgros din Bucureşti. Preţul pentru acelaşi produs urcă la 4,09 lei în două dintre unităţile Profi din Capitală, arată datele din Monitorul Preţurilor de la Consiliul Concurenţei. Astfel, diferenţa e de aproape 35% între cel mai mic şi cel mai mare preţ.

Ecartul variază de la un produs la altul şi ajune la Pfanner să fie cel mai mare între cele cinci branduri analizate de ZF.

O explicaţie poate fi şi faptul că acest produs e prezent în mult mai puţine magazine ca restul analizate de ZF, astfel că nu e o concurenţă la fel de mare pe preţ, după cum arată datele din Monitorul Preţurilor.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.