Companii

Portocaliul, un semn bun pentru veniturile Mobil Rom

14.12.2001, 00:00 35



Anul viitor, operatorul GSM Mobil Rom/Dialog asteapta o crestere a cifrei de afaceri intre 15-20%, ca urmare a schimbarii numelui in Orange, dupa cum a declarat directorul general al companiei, Bernard Moscheni, adaagand ca acest lucru ar urma sa se petreaca in primul trimestru al anului viitor.

Pentru anul acesta, compania estimeaza o cifra de afaceri de 340 milioane USD, fata de 274 milioane cat a inregistrat anul trecut, potrivit lui Moscheni.

"Incepand din ianuarie-februarie, vom incepe o campanie de marketing sustinuta, iar prin aprilie va avea loc lansarea sub noua marca," a spus Moscheni.

aeful Mobil Rom nu a dorit sa precizeze care va fi investitia pe care o presupune schimbarea.

Despre campania publicitara, el a spus ca nu poate da, in acest moment, prea multe detalii, insa a adaugat ca firma sa lucreaza cu compania de publicitate Tempo Advertising si ca este absolut multumit de felul cum a colaborat cu aceasta.

Pe langa o campanie publicitara, schimbarea numelui presupune training pentru angajatii companiei, schimbarea designului magazinelor si adaugarea de servicii noi, care au ca target in special tineretul.

Schimbarea numelui se va petrece nu doar la Mobil Rom, ci in toate filialele apartinand France Telecom.

"Dorim sa fim cunoscuti sub acelasi nume in intreaga lume," a spus Moscheni. "Cred ca schimbarea este un lucru foarte bun din mai multe motive: este un nume usor de pronuntat, reprezinta o marca recunoscuta pe plan international, cu o strategie de comunicare foarte puternica si precisa si cu o cultura specifica."

Odata cu lansarea marcii Orange, toate serviciile pe care le va oferi compania se vor regasi sub acelasi nume, in intreaga tara.

Orange s-a lansat pentru prima oara in Marea Britanie in 1994, iar de atunci s-a extins in 20 de tari din intreaga lume, din care 13 numai in Europa.

Astazi, aproximativ 480 milioane de utilizatori de telefonie mobila folosesc marca Orange.

Anul trecut, France Telecom a achizitionat marca Orange, astfel ca a ajuns sa detina astazi procente majoritare in companiile de telefonie mobila din Marea Britanie (100%), Franta (100%), Danemarca (53,6%), Elvetia (87,5%), Suedia (42,5%).

Principalii actionari ai Mobil Rom sunt Orange (67,81%), AIG Consortium (20,67%), urmati de Radcom, Tomen Corporation, MBL Computers si Alcatel.

In acest moment, Mobil Rom acopera 75% din teritoriul Romaniei si 95% din populatie, a adaugat Moscheni. Pentru sfarsitul anului, Moscheni estimeaza 1,6 milioane de utilizatori.

Principalele activitati din acest an ale companiei au inclus lansarea serviciilor Dialog Wap, lansarea serviciilor cu taxare la secunda, Dialog Free, Alo Night & Day si GPRS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO