Companii

Polonezii de la SMYK All for Kids: Ne continuăm expansiunea în România şi intrăm în online, ţinta fiind dublarea reţelei. România este a doua piaţă ca mărime pentru grupul polonez ce numără peste 570 de magazine - operate direct sau în franciză - în circa 25 de ţări

Polonezii de la SMYK All for Kids: Ne continuăm...

Autor: Cristina Roşca

16.08.2021, 00:08 634

Polonezii de la SMYK All for Kids au 23 de ma­ga­zi­ne offline în România şi mai deschid două până la finalul anu­lui. Mai mult, în curând compania va lansa şi opera­ţiunile on­line pentru piaţa locală. În următorii ani, ritmul de ex­pansiune va accelera, ţinta fiind dublarea reţelei care vin­de produse pentru copii.

„Având în vedere dorinţa noastră de a dezvolta busi­nessul, nu luăm în calcul închiderea nici­unuia dintre ma­ga­zinele noastre. În următorii 3-5 ani vom continua ex­pan­siunea reţelei naţionale ţintind să ajungem la du­blarea numărului actual de unităţi“, spune Sorin Stancu, cel care conduce operaţiunile locale ale retailerului.

Executivul român adaugă că România este o piaţă strategică pentru brandul SMYK, fiind a doua ca mărime la nivelul grupului. „Ne dorim să fim prezenţi în fiecare judeţ al ţării începând, în mod evident, cu oraşe importante precum Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, unde brandul SMYK nu este încă prezent.“

Grupul polonez SMYK All for Kids, specializat în vânzarea de produse pentru copii, a obţinut anul trecut în România afaceri de 53 mil. lei, în scădere cu 13% faţă de anul anterior.

„Este dificil de estimat (cifra de afaceri pe 2021 – n.red.), dar având în vedere trendul actual ne aşteptăm la rezultate semnificativ mai bune decât anul precedent.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO