Polonezii de la SMYK All for Kids au 23 de magazine offline în România şi mai deschid două până la finalul anului. Mai mult, în curând compania va lansa şi operaţiunile online pentru piaţa locală. În următorii ani, ritmul de expansiune va accelera, ţinta fiind dublarea reţelei care vinde produse pentru copii.
„Având în vedere dorinţa noastră de a dezvolta businessul, nu luăm în calcul închiderea niciunuia dintre magazinele noastre. În următorii 3-5 ani vom continua expansiunea reţelei naţionale ţintind să ajungem la dublarea numărului actual de unităţi“, spune Sorin Stancu, cel care conduce operaţiunile locale ale retailerului.
Executivul român adaugă că România este o piaţă strategică pentru brandul SMYK, fiind a doua ca mărime la nivelul grupului. „Ne dorim să fim prezenţi în fiecare judeţ al ţării începând, în mod evident, cu oraşe importante precum Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, unde brandul SMYK nu este încă prezent.“
Grupul polonez SMYK All for Kids, specializat în vânzarea de produse pentru copii, a obţinut anul trecut în România afaceri de 53 mil. lei, în scădere cu 13% faţă de anul anterior.
„Este dificil de estimat (cifra de afaceri pe 2021 – n.red.), dar având în vedere trendul actual ne aşteptăm la rezultate semnificativ mai bune decât anul precedent.“