Companii

Polonezii de la LPP merg spre afaceri de 100 milioane de euro şi îşi fac loc în prima ligă a modei româneşti

Polonezii de la LPP merg spre afaceri de 100 milioane de...

Autor: Cristina Roşca

18.12.2019, 10:40 536

Grupul are local cinci branduri de modă, respectiv Reserved, Mohito, Cropp, House şi Sinsay.

Grupul de modă LPP din Polonia şi-a majorat vânzările în primele trei luni din an cu aproape 50% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, men­ţi­nând astfel ritmul rapid de creştere impus în anii anteriori.

Ţinând cont că trimestrul patru este de departe cel mai bun pentru retail, indiferent de tipul său, busines­sul companiei în România ar putea să se apropie de 100 mil. euro, astfel ca polonezii să ajungă în liga mare a modei româneşti, arată esti­mările ZF.

LPP are în România în prezent peste 50 de magazine dintre care 15 sub mar­ca Sinsay, 12 sub brandul Reserved, 9 ce poartă sigla Cropp şi câte 8 House şi Mohito, potrivit infor­maţiilor publice pe site-urile fiecărui brand în parte.

În ultimul an (de la 1 octombrie 2018 la 30 septembrie 2019) compania a deschis peste 15 unităţi, conform datelor ZF, astfel că avansul puternic a fost susţinut în bună parte şi de deschideri.

De altfel, oficialii grupului polonez au anunţat anterior că vor să se extină pu­ternic, loc de creştere pe piaţa din România existând.

Piaţa de îmbrăcăminte din Româ­nia este dominată clar de trei giganţi in­ter­na­ţionali, respectiv Inditex (pro­prietarul Zara), H & M şi Pepco, care au împreună peste 400 de magazine şi afaceri de peste 3,5 mld. lei (760 mil. euro) anual, conform estimărilor ZF.

În eşalonul secund, pe o piaţă de haine evaluată la 14 mld. lei (peste 3 mld. euro), la care se adaugă 4,6 mld. lei (1 mld. euro) cheltuiţi pe pantofi, se dezvoltă însă peste 100 de branduri locale şi internaţionale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO