Companii

Polonezii de la Amrest au 200 milioane lei pentru a dezvolta franciza Burger King în România

Polonezii de la Amrest au 200 milioane lei pentru a...

Autor: Cristina Roşca

26.09.2019, 07:00 1632

Planul este ca în cinci ani să se deschidă 50 de restaurante de tip fast-food sub brandul Burger King.

Lanţul american de restaurante Bur­ger King, aflat la a doua încercare pe piaţa din România, a deschis astăzi pri­ma unitate în centrul comercial Mega Mall din Capitală, urmând ca o a doua să se inaugureze în AFI Cotroceni.

„Vrem ca în următorii cinci ani să ajungem la 50 de restaurante în Româ­nia, vedem potenţial de dezvoltare pe această piaţă. Ne-am uitat la numărul de locuitori ai ţării, la veniturile lor disponibile, la prezenţa oamenilor în mall şi la faptul că românii favorizează brandurile în procesul de achiziţie“, spune Daniel Ryska, regional director pentru CE&SEE pentru Burger King. Mai exact, el lucrează pentru polonezii de la Amrest, care deţin franciza Burger King pe cinci pieţe - Polonia, Cehia, Slovacia, România şi Bulgaria. Amrest deţine local şi franciza Starbucks.

„În România noi avem avantajul că ştim deja, datorită Starbucks, care sunt spaţiile, mallurile şi zonele care funcţionează şi care nu.“

În acest an compania vizează două sau chiar trei deschideri, planificate fi­ind cele din Mega Mall şi AFI Cotro­ceni. Anul viitor sunt în plan 5-6 unităţi noi, focusul fiind pe Bucureşti. Tot în 2020 Amrest va începe dezvol­ta­rea Burger King în provincie, urmând a se decide oraşul. „Iniţial vizăm cele mai mari 5-6 ora­şe din România, ne uităm la cele mai mari din punctul de vedere al popu­laţiei, dar şi din punctul de vedere al pu­terii de cumpărare. Avem un bu­get de investiţii de circa 200 mil. lei pentru următorii cinci ani.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO