Lanţul american de restaurante Burger King, aflat la a doua încercare pe piaţa din România, a deschis astăzi prima unitate în centrul comercial Mega Mall din Capitală, urmând ca o a doua să se inaugureze în AFI Cotroceni.
„Vrem ca în următorii cinci ani să ajungem la 50 de restaurante în România, vedem potenţial de dezvoltare pe această piaţă. Ne-am uitat la numărul de locuitori ai ţării, la veniturile lor disponibile, la prezenţa oamenilor în mall şi la faptul că românii favorizează brandurile în procesul de achiziţie“, spune Daniel Ryska, regional director pentru CE&SEE pentru Burger King. Mai exact, el lucrează pentru polonezii de la Amrest, care deţin franciza Burger King pe cinci pieţe - Polonia, Cehia, Slovacia, România şi Bulgaria. Amrest deţine local şi franciza Starbucks.
„În România noi avem avantajul că ştim deja, datorită Starbucks, care sunt spaţiile, mallurile şi zonele care funcţionează şi care nu.“
În acest an compania vizează două sau chiar trei deschideri, planificate fiind cele din Mega Mall şi AFI Cotroceni. Anul viitor sunt în plan 5-6 unităţi noi, focusul fiind pe Bucureşti. Tot în 2020 Amrest va începe dezvoltarea Burger King în provincie, urmând a se decide oraşul. „Iniţial vizăm cele mai mari 5-6 oraşe din România, ne uităm la cele mai mari din punctul de vedere al populaţiei, dar şi din punctul de vedere al puterii de cumpărare. Avem un buget de investiţii de circa 200 mil. lei pentru următorii cinci ani.“