Companii

Platforma Vivre a înregistrat în primul trimestru din 2021 vânzări cu circa 28% mai mari faţă de perioada similară de anul trecut. Retailerul a ajuns la 1,1 milioane de clienţi unici în cei 9 ani de activitate în Europa Centrală şi de Est

Platforma Vivre a înregistrat în primul trimestru din...

Autor: Roxana Rosu

06.05.2021, 11:11 207

Platforma Vivre a înregistrat în primul trimestru vânzări cu circa 28% mai mari faţă de perioada similară din 2020, în condiţiile în care retailerul a ajuns la 1,1 milioane de clienţi unici în cei 9 ani de activitate în nouă ţări din Europa Centrală şi de Est.

Compania vrea ca până la finele lui 2021 să ajungă la 1,4 milioane de clienţi unici.

În ultimii 9 ani, Vivre a avut vânzări totale de 261 milioane euro pe pieţele din regiune.

De asemenea, platforma a înregistrat 6,3 milioane de comenzi din România şi din celelalte opt ţări în care operează Cele mai multe pachete au fost distribuite în România, Bulgaria, Ungaria şi Croaţia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO