Companii

Platforma online de modă Zalando, activă pe 17 pieţe europene, vrea să se lanseze în 2022 şi în România

Platforma online de modă Zalando, activă pe 17 pieţe...

Autor: Roxana Rosu

16.03.2021, 16:19 158

Platforma europeană de modă Zalando vrea să intre pe piaţa din România în 2022, alături de cea din Ungaria, după ce în cursul lui 2021 se va extinde pe opt noi pieţe europene, respective Croaţia, Estonia, Letonia, Lituania, Slovacia şi Slovenia.

În 2020, numărul clienţilor Zalando a crescut cu 25%, ajungând la 38,7 milioane.

În paralel cu extinderea platformei, Zalando estimează creşterea valorii mărfurilor vândute la peste 30 de miliarde de euro până în 2025, de la 10,7 miliare euro în 2020, cu 30% mai mult decât în anul anterior.

De asemenea, pe termen lung, compania intenţionează să acopere peste 10% din piaţa de modă la nivel european, care în prezent se ridică la o valoare de 450 de miliarde de euro.

Veniturile companiei au crescut anul trecut cu 23% până la 8 miliarde de euro, iar indicatorul EBIT a ajuns la 420,8 milioane de euro, corespunzător unei marje de 5,3%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO