Companii

Planurile Sweet Ela pentru 2020: urmărim să ne menţinem pe piaţa produselor naturale, care sunt şi cele mai solicitate de către clienţi

Cristina Voicu, fondatoarea cofetăriei Sweet Ela: Vrem să ne dezvoltăm pe zona de nişă cu evenimente corporate, dar şi pe cea online, magazinul online este în lucru.

Cristina Voicu, fondatoarea cofetăriei Sweet Ela: Vrem să ne dezvoltăm pe zona de nişă cu evenimente corporate, dar şi pe cea online, magazinul online este în lucru.

Autor: Georgiana Mihalache

13.03.2020, 00:05 112

Sweet Ela, un brand pus pe piaţă de antreprenoarea Cristina Voicu, sub care pro­duce torturi şi prăjituri, a generat afaceri de peste 700.000 de lei în 2019 doar din co­men­zile corporate, pentru evenimente şi can­dy baruri, po­tri­vit calculelor ZF, în contextul în care 70% din busi­ne­ssul com­pa­niei vine din partea cor­porate.

În 2019, afa­ce­rile compa­niei au crescut peste nive­lul de 1 mil. lei, potrivit antre­pre­noa­rei care a creat brandul.

„Anul 2019 a fost unul bun, am avut evenimente, au mers bine. Anul acesta încă nu ştim ce va fi, dar toţi clienţii se îndrea­ptă spre zona de produse naturale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO