Frank Wagner, preşedintele consiliului de conducere al Lidl România: Dincolo de influenţa extinderii reţelei, avem o evoluţie foarte bună la nivel de magazine like for like (fără a ţine cont de expansiune – n.red.). Aceasta provine pe de o parte din faptul că am câştigat mai mulţi clienţi şi pe de altă parte din faptul că a crescut disponibilitatea clienţilor de a cheltui mai mult în magazinele noastre.
Discounterul german Lidl are în România peste 260 de magazine dintre care 24 au fost deschise în 2019, cel mai rapid ritm de expansiune de la intrarea pe piaţă ♦ În ceea ce priveşte businessul, anul trecut nemţii s-au apropiat de pragul de 10 mld. lei cifră de afaceri după o nouă creştere puternică, potrivit calculelor ZF.
„Anul 2019 a fost unul extraordinar pentru Lidl, în care am crescut ca cifră de afaceri de patru ori peste media pieţei şi am reuşit să ne depăşim obiectivele ambiţioase stabilite“, spune Frank Wagner, executivul german care conduce operaţiunile locale ale grupului german.