Companii

Cu toate că s-au născut mai puţini copii, piaţa jucăriilor a crescut cu 75% în ultimii şase ani. Jocurile Lego şi Xbox, cele mai vândute

Cu toate că s-au născut mai puţini copii, piaţa...

Autor: Georgiana Mihalache

06.06.2017, 00:07 376

Piaţa românească a jocurilor şi a jucăriilor a continuat trendul ascendent şi a ajuns la 1,1 miliarde de lei anul trecut, după ce în 2015 a depăşit pragul de un miliard de lei, iar jucăriile tradiţionale sunt în continuare cele mai căutate produse, dominând 63% din piaţă. Comparativ cu 2010, vânzările de jocuri şi jucării au crescut cu 75%, potrivit calculelor ZF pe baza datelor Euromonitor.

Jucăriile tradiţionale au ajuns anul trecut la circa 690 de milioane de lei, în timp ce vânzările de jocuri video au trecut de 400 de milioane de lei.

Brandul Lego ocupă prima poziţie în topul celor mai vândute jucării, în contextul în care cel mai ieftin produs cu sigla companiei daneze porneşte de la 15 lei pe site-ul Noriel, iar cel mai scump depăşeşte 650 de lei pe acelaşi site. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO