Companii

Piaţa de echipamente sportive va sări pentru prima dată pragul de 500 milioane euro în 2020 după creşteri de 5-10% an de an

ANALIZĂ ZF

Piaţa echipamentelor sportive este împărţită de jucătorii specializaţi, precum Hervis, Intersport şi Decathlon, cu magazinele monobrand - Adidas, Nike -, cu cele online şi cu lanţurile de hipermarketuri ♦ Pe fondul unui apetit crescut al românilor pentru sport, nume noi continuă să intre în România, numărul jucătorilor specializaţi dublându-se în ultimii 4-5 ani.

Românii au cheltuit anul trecut aproape 450 de milioane de euro pe biciclete, haine pentru sală şi echipamente de munte, piaţa echipa­mentelor sportive cres­când cu 12,5% faţă de 2017 şi cu peste 50% faţă de 2014, ara­tă calculele ZF făcute pe baza datelor oferite de compania de cer­cetare de piaţă Euromonitor. Trendul as­cen­dent urmează să se menţină până în 2023, ape­titul românilor pentru sport urmând să ducă piaţa la 560 mil. euro, conform estimărilor Euromonitor, care arată că pragul de jumătate de miliard de euro va fi depăşit în anul viitor.

„Segmentul de retail de articole sportive are un potenţial enorm de dezvoltare pe piaţa locală. În România, ponderea celor care practică sport în mod regulat este sub 10%, faţă de 70% în Austria sau în alte ţări din Europa“, a spus recent Cătălin Pozdarie, CEO al Hervis România, unul dintre cei mai puternici jucători din domeniu.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.