Companii

Piaţa de comerţ modern a depăşit pragul de 2.000 de hiper şi supermarketuri

Piaţa de comerţ modern a depăşit pragul de 2.000 de...

Autor: Cristina Roşca

04.07.2017, 00:07 545

În prima jumătate de an retailerii şi-au extins reţelele cu 117 ma­gazine, mai puţin de jumătate din totalul planificat pentru 2017, când erau anunţate peste 300 de unităţi sub mai multe for­mate. Două reţele sunt responsabile pentru 90% din totalul deschiderilor.

Reţelele de magazine Profi şi Mega Image au fost din nou, la fel ca în fiecare din ultimii ani, campioanele expansiunii în România, cu 80, respectiv 25 de magazine noi în primele şase luni din an. Numărul de magazine noi este calculat ca diferenţă între numărul de magazine existente în prezent şi cel de la finalul anului, astfel că sunt luate în considerare şi închiderile, nu doar inaugurările. Cele două reţele activează pe aceleaşi formate, respectiv magazine de proximitate şi supermarketuri. Acestea măsoară câteva zeci sau câteva sute de metri pătraţi şi sunt de regulă amplasate la parterul blocurilor sau în spaţii închiriate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO