Piaţa de curierat este aşteptată să crească şi anul acesta, iar creşterea va fi în jur de 15% la nivelul întregului sector economic. Jucătorii din piaţă aşteaptă un avans al pieţei şi în 2021, cu toate că oamenii au putut circula mai mult anul acesta, comenzile online nu au înregistrat un declin. Astfel, situaţia la nivelul pieţei va fi mai clară după lunile noiembrie şi decembrie, care sunt cele mai aglomerate pentru curieri.
„Piaţa de curierat este în continuă dezvoltare de ani de zile, iar creşterea naturală a fost accelerată anul trecut de pandemie. Este clar că în acest an nu se mai înregistrează boomul de anul trecut, dar creştere va exista, chiar dacă într-o proporţie mai mică. Evoluţa pieţei va depinde foarte mult şi de eventualele măsuri pentru limitarea răspândirii pandemiei. Noiembrie şi decembrie sunt oricum cele mai aglomerate luni din an, ca urmare a Black Friday şi a sărbătorilor, în care activitatea nostră se dublează. Deci ne aşteptăm la o accelerare a creşterii pe final de an, cu sau fără restricţii COVID“, spune pentru ZF Cornel Morcov, chief commercial officer în cadrul FAN Courier.