Companii

Piaţa abonamentelor medicale a ajuns la peste 1,6 mil. abonaţi în 2020 şi contribuie cu 25-30% la cifra de afaceri a marilor operatori privaţi de sănătate

Piaţa abonamentelor medicale a ajuns la peste 1,6 mil....

Autor: Georgiana Mihalache

11.05.2021, 09:30 244

♦ Un pacient cu abonament corporate ajunge de 2,5 ori mai des la medic pentru investigaţii ♦ Piaţa abonamentelor generează anual peste 770 mil. euro.

Pandemia de COVID-19 a accen­tu­at nevoia de prevenţie medicală, care s-a văzut în creşterea numărului de abo­naţi şi în ponderea pe care abo­na­men­tele medicale au avut-o în busi­ne­ss­u­rile operatorilor privaţi în 2020. De exem­plu, în cazul reţelei Regina Maria, cel mai mare jucător după ci­fra de afaceri, 30% din business a fost adus de abo­namentele medicale anul trecut, adică circa 71 mil. euro, din calculele ZF.

Introduse pe piaţa locală de 25 de ani, abonamentele medicale au prins din ce în ce mai mult avânt în ultimii ani, fiind unul dintre cele mai căutate beneficii la angajare. Din datele din piaţă, abonaţii merg la medic de 2,5 ori mai des decât persoanele care nu au un abonament, iar astfel se reduce presiunea financiară şi la nivel de resursă umană pe sistemul public de sănătate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO