Companii

PepsiCo îl promovează pe Călin Clej şef peste marketing în 12 ţări

PepsiCo îl promovează pe Călin Clej şef peste...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.02.2015, 00:00 1027
Călin Clej, un manager care lucrează de 13 ani în cadrul îmbuteliatorului PepsiCo de pe plan local, a fost promovat în poziţia de marketing director al PepsiCo în 12 ţări, cuprinzând peste 67 de milioane de consumatori. Noua funcţie pe care o ocupă Călin Clej este de marketing director PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.  Din noua poziţie, el va coordona platformele de brand şi trade marketing pentru băuturile din portofoliul PepsiCo în 12 ţări: România, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croaţia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru şi Israel.  Anterior, el a ocupat poziţia de senior manager marketing în cadrul PepsiCo East Balkans Beverages & East Europe Carbonated Soft Drinks Platforms. 
 
„Povestea mea alături de PepsiCo a început acum treisprezece ani, timp în care mi-am dezvoltat abilităţile şi experienţa, lucrând pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Sunt încântat să preiau această funcţie, care îmi va permite să gestionez planuri de activităţi integrate pentru băuturile PepsiCo într-o regiune mai mare şi mai provocatoare din Europa”, a declarat Călin Clej, 39 de ani, care conduce, în România şi în regiune, dezvoltarea platformei de comunicare pentru toate băuturile din portofoliul companiei: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar, Prigat, Lipton şi Gatorade. Quadrant Amroq Beverages (QAB), îmbuteliatorul Pepsi de pe plan local, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 582 mil. lei (132 mil. euro). 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO