Companii

Penny Market a vândut mărci private de 140 mil. euro, o treime din afaceri

Penny Market a vândut mărci private de 140 mil. euro, o...

Autor: Cristina Roşca

23.06.2013, 22:42 207
Rewe România, compania care ope­rează magazinele Penny Market şi XXL Mega Discount, a vândut anul trecut produse mărci private în valoare de aproximativ 140 milioane de euro, res­pec­tiv o treime din cifra de afaceri a companiei.
 
Lanţul de magazine de tip discount a mizat astfel mai mult pe vânzarea unor mărci consacrate şi mai puţin pe mărci pro­prii, spre deosebire de reţeaua Lidl, prin­cipalii concurenţi direcţi. În cazul aces­tora din urmă, produsele mărci pri­vate ocupă 70-80% din totalul porto­fo­liului de produse şi au o pondere simi­lară în cifra de afaceri, potrivit estimărilor ZF.
 
 

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 24.06.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO