LIVE: Videoconferinţa Guvernanţa Corporativă - Leadership în tranziţie şi realitatea post-pandemică
Companii

Paul Drăgan, CEO al McDonald’s România: Suntem precauţi, dar optimişti pentru 2022, îl vedem ca un an de revenire. Depindem însă de evoluţia pandemiei, iar inflaţia e un risc deloc de neglijat

♦ McDonald’s este liderul pieţei locale de restaurante, cu afaceri de 110 mil. euro în primul semestru din acest an, cu 38% mai mari decât cele din aceeaşi perioadă a anului anterior şi cu 20% peste rezultatele din primele şase luni din 2019 ♦ Compania are în prezent 89 de restaurante şi va mai deschide până la final de 2021 alte trei unităţi ♦ Dezvoltarea urmează să continue şi în 2022, la fel şi investiţiile în remodelări şi digitalizare.

„Anul acesta a fost unul com­plex din toate punctele de vedere. A fost un an care a încercat să ne testeze limitele. Nicio zi nu a fost ca precedenta, în fiecare zi a apărut şi încă apare ceva nou. Totuşi, apetitul pentru consum a rămas la fel de ridicat, iar deciziile de business pe care le-am luat au fost bune şi asta s-a văzut într-o evoluţie pozitivă a cifrei noastre de afaceri. Suntem mulţumiţi de rezultatele până acum, păstrăm trendul de la şase luni“, spune Paul Drăgan, CEO al McDonald’s România.

Businessul McDonald’s a crescut cu aproape 40% în primul semestru din acest an, iar dacă ritmul se menţine, la final de 2021 cifra de afaceri a companiei se va fi apropiat de 1,2 mld. lei, un nivel record pentru cei peste 25 de ani de prezenţă locală.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.