Caută doar în titlu
Companii

Pariul pe produse româneşti. Florian Iovan şi Andreea Costache, tată şi fiică, vor să ducă la export brandul de textile deFlorian din fabrica din Baloteşti

„Cred că trebuie să te uiţi în jur şi să vezi ce oportunităţi ai acolo unde alţii nu le văd.”

Antreprenorul Florian Iovan, specia­lizat în chimia textilă, a creat în urmă cu aproape 30 de ani brandul deFlorian, pornind de la experienţa sa în domeniul ţesăturilor. În prezent realizează într-o fabrică din Baloteşti (jud. Ilfov) lavete, lenjerii de pat sau pânze pentru costumele populare fabricate în România şi vrea să se dezvolte într-o industrie marcată de închideri de fabrici şi lipsa forţei de muncă.

Alături de fondatorul companiei Tottex, care operează brandul deFlorian, a venit şi fiica sa, Andreea Costache, pe partea de branding, iar de business se ocupă şi soţia antreprenorului, fiind o afacere de familie.

„Ce m-a făcut să mă întorc spre lumea ţesăturilor a fost faptul că toată lumea căuta pânză topită folosită în costumul popular românesc şi există o piaţă destul de serioasă în România. Problema este segmentarea, sunt mulţi oameni care vor, dar în cantităţi mici. Am văzut că există o nişă care trebuie ocupată, a mai venit şi fiica mea alături de mine”, a povestit pentru ZF antre­prenorul Florian Iovan.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.