Retailerul electro-IT a investit 4,2 milioane de lei în digitalizare, cea mai mare parte a sumei - peste 70% - mergând către mutarea magazinului online pe o altă platformă - Magento 2. Pariul pe digitalizare şi pe eficientizarea proceselor online vine într-o perioadă în care comportamentul de consum s-a schimbat în pandemie, când oamenii au stat mai mult acasă şi au mers mai puţin în magazinele fizice, ei preferând shoppingul virtual. Astfel, a crescut puternic traficul magazinului online, pe când în unităţile fizice s-a observat o scădere în 2020, an marcat de o serie de restricţii de circulaţie impuse de autorităţi pentru limitarea răspândirii virusului. „Cum este clar că online-ul va rămâne multă vreme punctul principal de întâlnire cu clienţii noştri, pentru prima oară în istoria Flanco, investim mai mult capital în platforme digitale decât în magazine fizice“, spune Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco.