Companii

Pariu pe digitalizare în pandemie: Dragoş Sîrbu, Flanco: „Pentru prima oară, investim mai mult în platforme digitale decât în magazine fizice“

Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco

Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco

Autor: Cristina Roşca

15.07.2021, 16:15 208

Retailerul electro-IT a investit 4,2 milioane de lei în digitalizare, cea mai mare parte a sumei - peste 70% - mergând către mutarea magazinului online pe o altă platformă - Magento 2. Pariul pe digitalizare şi pe efi­cien­tizarea proceselor online vine într-o perioadă în care comportamentul de consum s-a schimbat în pandemie, când oamenii au stat mai mult acasă şi au mers mai puţin în ma­gazinele fizice, ei preferând shop­pingul virtual. Astfel, a crescut puternic traficul magazinului online, pe când în unităţile fizice s-a observat o scădere în 2020, an marcat de o serie de restric­ţii de circu­laţie impuse de au­torităţi pentru limitarea răspândirii virusului. „Cum este clar că online-ul va rămâne multă vreme punctul princi­pal de întâlnire cu clienţii noştri, pentru pri­ma oară în istoria Flanco, investim mai mult capital în platforme digitale decât în magazine fizice“, spune Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO