Companii

Paralela 45: Rimini şi Costa Blanca intră pe radarul românilor care merg în vacanţă în străinătate

Alin Burcea, pre­şe­din­tele Paralela 45

Alin Burcea, pre­şe­din­tele Paralela 45

Autor: Mădălina Panaete

20.03.2015, 00:06 470
Grecia a fost cea mai vândută destinaţie din portofoliul agenţiei Para­lela 45 la Târgul de Turism al Româ­niei, aproape 60% din pachetele cum­părate de turişti având ca destinaţie in­su­lele elene, în special Mykonos şi Santorini.
 
Astfel, Grecia rămâne pe locul întâi pe segmentul charterelor şi tran­spor­tului individual.
 
Cele mai vândute destinaţii gre­ceşti au fost insulele Creta, Rodos, Corfu, Mykonos, Santorini, iar preţul mediu plătit pe un pachet a fost de apro­ximativ 350 de euro.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO