OSCAR Downstream, cel mai mare business antreprenorial din domeniul produselor petroliere, a înregistrat anul trecut o creştere de 3,4 ori a profitului net, până la 155 mil. lei, compania reuşind să-şi extindă baza de clienţi într-un context de piaţă foarte dificil.
„Pentru noi, anul 2020 a fost cel mai bun din istoria OSCAR. Am reuşit în 2020 extinderea parteneriatelor pe zona B2B închizând anul pe creştere atât din punct de vedere al numărului parteneriatelor, cât şi al vânzărilor (în volume – n.red.) în ansamblul lor“, spun reprezentanţii OSCAR Downstream.
Reţeaua OSCAR are în prezent 80 de staţii: 49 de benzinării în franciză, sub brandul RO, şi 31 de staţii proprii dedicate exclusiv segmentului de clienţi B2B sub brandul DIESELpoint Access. Compania, deţinută indirect de omul de afaceri Alin Niculae, a terminat anul trecut cu un business de circa 2 miliarde de lei, în scădere faţă de afacerile de 2,9 miliarde de lei din 2019.
„Ce putem spune în acest moment este că în cadrul procesului de elaborare a strategiei de dezvoltare pe zona de retail se pune un accent deosebit pe politicile de decarbonizare şi pe satisfacerea nevoilor de alimentare alternative de genul punctelor de încărcare electrică“, au mai spus reprezentanţii OSCAR Downstream.