Companii

Online-ul va ajunge în acest an la 10% din piaţa produselor pentru animale de companie. În 2017, ponderea era la jumătate

Online-ul va ajunge în acest an la 10% din piaţa...

Autor: Cristina Roşca

18.08.2021, 17:45 104

♦ Românii au cheltuit în total anul trecut peste 3 mld. lei pe hrană şi alte produse pentru prietenii necuvântători ♦ Pentru acest an este estimată o creştere de 20%.

Românii vor cheltui doar în online în 2021 circa 360 mil. lei pe hrană, accesorii şi jucării pentru ani­male­le de compa­nie, suma fiind cu peste 20% mai mare decât anul anterior. Avansul este mai rapid decât cel al pie­ţei în ansamblul său (online şi offline) dat fiind că acest canal de vânzare câştigă tot mai mult teren în preferinţele comsumatorilor locali în ceea ce priveşte pro­dusele pentru prietenii necuvântărori.

Online-ul, un seg­ment tot mai impor­tant pentru comerţ in­di­fe­rent de tipul său, va ajunge în acest an să mă­nânce 10% din pia­ţa produselor pen­tru animale de com­pa­nie, arată o analiză a com­pa­niei de cerce­ta­re de piaţă Euromonitor.

Ponderea on­line-ului diferă mult în func­ţie de tipul de co­merţ, în cazul celui ali­mentar fiind la doar 1%, în timp ce la electro-IT urcă spre 25-30%. În modă, co­mer­ţul vir­tual repre­zin­tă 15% din vânzări, iar la cosmetice e undeva la 10%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO