Companii

Omer Susli, proprietarul magazinelor de decoraţiuni interioare Homelux: În fiecare zi facem o strategie nouă şi o modificăm pe cea din ziua anterioară, pentru că lucrurile evoluează continuu. Nu trebuie să ne panicăm. Nu trebuie să aşteptăm totul de la stat. Şi noi, ca patroni, trebuie să luăm decizii şi să ni le asumăm

Omer Susli a avut până în 2017 reţeaua de magazine de bricolaj Praktiker, pe care a vândut-o către britanicii de la Kingfisher.

Omer Susli a avut până în 2017 reţeaua de magazine de bricolaj Praktiker, pe care a vândut-o către britanicii de la Kingfisher.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

25.03.2020, 12:31 122

Omul de afaceri Omer Susli spune că în perioada tulbure prin care trece economia locală din cauza epidemiei de coronavirus antreprenorii, managerii, executivii trebuie să nu intre în panică şi să ia decizii raţionale, astfel încât situaţia să fie depăşită fără consecinţe grave.

„În fiecare zi facem o strategie nouă şi o modificăm pe cea din ziua anterioară, pentru că lucrurile evoluează con­ti­nuu. Sunt convins că peste maximum trei luni totul va fi la fel ca îna­inte în eco­no­mie, cu con­diţia să nu ne pa­ni­căm“, spune Omer Susli.

El a închis toate cele trei ma­ga­zi­ne de decoraţiuni in­te­ri­oare Home­lux din Bucu­reşti, Focşani şi Ploieşti. Ma­ga­zinul din Capitală a fost închis ca urmare a măsurilor anun­ţate de auto­ri­tăţi în wee­kend în contextul epi­de­mi­ei de corona­virus, fiind am­pla­sat în com­ple­xul co­mercial Va­lue Cen­ter, dez­vol­tat de Prime Kapital.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO