Companii

O romanca de 37 de ani, sefa pe marketing la Wrigley in Balcani

14.12.2009, 23:13 447

Geanina Babiceanu, 37 de ani, a preluat pozitia de RegionalMarketing Director pentru regiunea de est a Balcanilor in cadrulproducatorului de guma de mestecat Wrigley, dupa ce a condusdepartamentul de marketing al producatorului de lactate LaDornaputin peste jumatate de an.

"Am plecat din LaDorna pentru ca am considerat oportunitateaoferita de pozitia regionala in compania Wrigley interesanta sipotrivita aspiratiilor pe care le am pentru evolutia meaprofesionala", a declarat Geanina Babiceanu pentru ZiarulFinanciar.

Babiceanu ocupa noua pozitie in cadrul Wrigley din vara acestuian, fiind responsabila de dezvoltarea si implementarea strategieide marketing pentru brandurile Wrigley din Romania, Bulgaria,Macedonia, Albania si Kosovo.

Astfel, dupa mai multi ani in care a condus echipele demarketing ale producatorilor locali cu afaceri de zeci de milioanede euro, ea a preluat coordonarea departamentului de marketing dincadrul unui business cu afaceri de sute de milioane de euro. DoarRomania, cea mai mare piata a Wrigley din aceasta regiune, a adusvanzari de peste 68 mil. euro anul trecut.

Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti,Babiceanu a detinut timp de patru ani si jumatate functia demarketing manager a producatorului de snacks-uri Chio (IntersnackRomania) inainte de a prelua la 1 decembrie 2008 functia dedirector de marketing al LaDorna, companie care a rulat anul trecutafaceri de 40 mil. euro.

Babiceanu a fost primul director de marketing al producatoruluide lactate, controlat acum de gigantul francez Lactalis, tinandcont ca in perioada in care grupul LaDorna era detinut de JeanValvis, aceasta functie era indeplinita chiar de antreprenorulelvetian. Departamentul de marketing al LaDorna este condus de lainceputul lunii octombrie a acestui an de Ioana Moga, cea care afost director de marketing al Orkla Foods pana la finalul anuluitrecut.

Inainte de promovarea snacks-urilor Chio si a lactatelorLaDorna, Babiceanu a facut parte din echipa Kraft Foods timp detrei ani, ca brand manager al brandului de ciocolata Poiana, dupace mai bine de un an a detinut functia de account manager laagentia de cercetare a pietei AC Nielsen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO