Claudia Gânţu (27 de ani), care în urmă cu trei ani începea „marea aventură Lego“ la Bucureşti, pe poziţia de associate marketing manager, a fost promovată în acest an ca brand manager al Lego pentru Spania şi Portugalia, lăsând Capitala României pentru Madrid.
„În Spania suntem nouă oameni în echipa de marketing. Activitatea e destul de diferită pentru că dacă în ţară trebuia să mă axez mult şi pe implementare, fiind totul mult mai operaţional, acum accentul se pune pe strategie şi planificare. Biroul de aici are o colaborare directă cu sediul central din Danemarca, ceea ce ne împinge spre o gândire pe termen mediu şi lung, faţă de România unde era mai degrabă pe termen scurt şi mediu“, a spus Claudia Gânţu pentru ZF.
Proaspăta absolventă a Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucureşti cu studii de licenţă şi master în marketing, dar şi a Şcolii Naţionale de Ştiinţe Politice şi Administrative (SNSPA) cu studii de licenţă în publicitate şi relaţii publice, Claudia Gânţu şi-a început cariera în marketing încă din primul an de masterat.
„Primul loc de muncă mai serios a fost un internship la L’Oréal. Era un dreamjob (locul de muncă ideal - n.red.) pentru mine, pentru că îmi doream să lucrez într-un departament de marketing. Pot spune că am avut noroc să încep de acolo“, a povestit Gânţu.
În 2012, la mai puţin de un an de la deschiderea sediului Lego din România, tânăra îşi începea activitatea ca associate marketing manager, poziţie pe care avea să lucreze doi ani şi jumătate până la promovarea ca brand manager. „În România am acoperit atât partea de trade marketing, cât şi pe cea de brand management. Pentru mine a fost un mix frumos pentru că în felul acesta aveam vizibilitate maximă şi asupra realităţii din piaţă, fiind în contact permanent cu echipa de vânzări, dar şi asupra părţii de comunicare şi dezvoltare de brand, colaborând cu echipa regională şi cu agenţiile din ţară“, a explicat Gânţu.
Grupul danez Lego are în prezent o cifră de afaceri de 4 mld. euro şi peste 12.500 de angajaţi.