Companii

O nouă investiţie a grupului italian Calzedonia: aproape 400 de mii de euro pentru deschiderea magazinului Tezenis în AFI Palace Cotroceni

O nouă investiţie a grupului italian Calzedonia:...

Autor: Mihaela Pascari

14.03.2016, 00:00 310

Grupul italian Calzedonia a adus pe piaţa locală brandul Tezenis, al treilea pariu cu retailul românesc după ce anterior a intrat cu magazinele Intimissimi şi Calzedonia. Magazinul cu o suprafaţă de aproape 230 mp şi o investiţie de aproape 400 mii de euro a fost deschis vineri în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Capitală. „Sunt sigur că o să meargă, românilor le place moda şi sunt foarte apropiaţi de stilul nostru. Am ales centrul comercial AFI Palace, deoarece avem o relaţie bună cu cei de aici“, a spus Benito Lapolla, deţinător prin intermediul companiei Futura Lenjerie 2010 al francizei pentru brandurile Calzedonia, Intimissimi şi Tezenis în România. El spune că are planuri de extindere în septembrie anul acesta în Ploieşti, iar anul viitor în Braşov. Compania deţine 10 magazine dintre care opt sunt în Capitală, iar celelalte două în Constanţa şi Timişoara. În prezent, compania care administrează magazinele brandului italian are 100 de angajaţi, iar cifra de afaceri este de peste 4,5 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO