Companii

O companie olandeză care realizează campanii pentru Lidl, Profi şi OMV/Petrom: „Competiţia este mai acerbă în retailul din România comparativ cu alte pieţe din regiune“

INTERVIU

Yuriy Kotlomin, director general al UNGA: Am văzut o ţara (România – n. red.) cu o mulţime de retaileri importanţi care se luptă într-o piaţă foarte concurenţială şi am ştiut că programele noastre de loializare pot face diferenţa.

Yuriy Kotlomin, director general al UNGA: Am văzut o ţara (România – n. red.) cu o mulţime de retaileri importanţi care se luptă într-o piaţă foarte concurenţială şi am ştiut că programele noastre de loializare pot face diferenţa.

Autor: Cristina Roşca

06.10.2018, 00:00 216

Compania olandeză Unga, fondată în 2006, realizează campanii de loializare pentru clienţi din retail. Pe piaţa locală lucrează cu Lidl, Profi şi OMV/Petrom, iar prima campanie a fost pentru lanţul de supermarketuri Profi, respectiv „DC Super Eggs“ care cuprindea o colecţie de jucării de pluş în formă de ou care întruchipau super-eroi precum Superman, Batman sau Wonder Woman.

„Printre clienţii noştri se numără atât jucători interna­ţio­nali binecunoscuţi precum Ahold Delhaize (proprietarul Mega Image), Lidl, Rewe Group (proprietarul Penny Market), Tesco, X5 Group, cât şi „eroi locali“ precum New World (New Zealand), Cheekers (South Africa) sau EVA (Ukraine). În România lucrăm direct cu clienţi precum Lidl, Profi, OMV/Petrom“, spune Yuriy Kotlomin, director general al UNGA.

El este originar din Ucraina, dar a crescut în Japonia. Studiile superioare în domeniul economic le-a făcut în Olanda, unde s-a şi stabilit. Lucrează pentru UNGA de peste 6 ani, începând ca marketing intern, continuând ca business development manager.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO