Companii

Un nume nou îşi face loc pe piaţa locală de modă. Grupul polonez CCC aduce în 2022 în România brandul HalfPrice, care va activa pe segmentul de outlet de modă. Acest retailer are în portofoliu o serie de branduri ale căror produse vor fi vândute cu discount

Ţinta grupului pentru brandul HalfPrice este să ajungă la 250 de unitaţi în patru ani.

Ţinta grupului pentru brandul HalfPrice este să ajungă la 250 de unitaţi în patru ani.

Autor: Cristina Roşca

24.12.2021, 17:30 474

♦ În România, piaţa de outlet multibrand este fragmentată şi nu există un grup care să pătrundă în malluri cum face HalfPrice pe alte pieţe unde e deja prezent.

Grupul polonez CCC, care deţine brandul de încălţăminte cu acelaşi nume - al doilea cel mai mare retailer de profil din România -, dar şi magazinele online epantofi şi Modivo, va adu­ce pe piaţa locală în 2022 o nouă marcă, este vorba de HalfPrice, un retailer de modă cu preţuri mici, spun sursele din piaţă. Până la în­chiderea ediţiei, oficialii companiei nu au răs­puns solicitării ZF privind această iniţiativă.

Brandul HalfPrice a fost lansat în mai 2021 şi a ajuns deja în cinci ţări şi la o reţea de 40 de magazine of­fline. Acestora li se ada­ugă şi operaţiu­ni­le online abia anunţate.

„În doar opt luni am deschis 40 de ma­gazine, am intrat pe patru pieţe străi­ne (pe lângă ţara-ma­mă Polonia - n.red.) şi acum mergem şi în on­line. Feedbackul pozitiv din partea cli­en­ţilor ne încura­jea­ză să mergem mai de­parte şi nu vom în­ce­tini ritmul“, spu­nea re­cent Adam Holewa, CEO al bran­dului, cu ocazia lansării operaţiunilor vir­tuale. Ţinta grupului pentru acest brand este să ajungă la 250 de unităţi în patru ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO