♦ În România, piaţa de outlet multibrand este fragmentată şi nu există un grup care să pătrundă în malluri cum face HalfPrice pe alte pieţe unde e deja prezent.
Grupul polonez CCC, care deţine brandul de încălţăminte cu acelaşi nume - al doilea cel mai mare retailer de profil din România -, dar şi magazinele online epantofi şi Modivo, va aduce pe piaţa locală în 2022 o nouă marcă, este vorba de HalfPrice, un retailer de modă cu preţuri mici, spun sursele din piaţă. Până la închiderea ediţiei, oficialii companiei nu au răspuns solicitării ZF privind această iniţiativă.
Brandul HalfPrice a fost lansat în mai 2021 şi a ajuns deja în cinci ţări şi la o reţea de 40 de magazine offline. Acestora li se adaugă şi operaţiunile online abia anunţate.
„În doar opt luni am deschis 40 de magazine, am intrat pe patru pieţe străine (pe lângă ţara-mamă Polonia - n.red.) şi acum mergem şi în online. Feedbackul pozitiv din partea clienţilor ne încurajează să mergem mai departe şi nu vom încetini ritmul“, spunea recent Adam Holewa, CEO al brandului, cu ocazia lansării operaţiunilor virtuale. Ţinta grupului pentru acest brand este să ajungă la 250 de unităţi în patru ani.