Companii

Noul sef de marketing al URBB vine cu o alta strategie pentru Orangina si cu noi branduri

Noul sef de marketing al URBB vine cu o alta strategie pentru Orangina si cu noi branduri
16.09.2008, 19:55 46

Doron Zilberstein, noul vicepresedinte de marketing al producatorului de bere United Romanian Breweries Bereprod (URBB), intentioneaza sa realizeze o extindere de brand pana la finalul acestui an si sa adauge un nou brand la portofoliul companiei in cursul anului viitor. "Verificam si alte oportunitati de business, suntem in discutii cu alti producatori la nivel international pentru a aduce noi branduri in piata. Pana la finalul acestui an vom intra pe o noua categorie de consum in ceea ce priveste productia de bere si vom aplica o noua strategie de marketing pentru brandurile detinute pe segmentul de bauturi racoritoare", a declarat Zilberstein. El nu a dorit sa dezvaluie nici numele brandului la care se va realiza extinderea de brand, nici care va fi noua categorie pe care URBB va intra pana la finalul acestui an. In ceea ce priveste piata locala a berii, el o considera una dintre cele mai aglomerate din lume. "Este una dintre putinele in care exista patru dintre cei mai mari competitori. Piata berii este foarte dinamica in Romania, se schimba foarte reprede si odata cu ea se schimba si obiceiurile consumatorului. De aceea, este momentul ideal pentru cresterea brandurilor", spune noul sef de marketing. In ceea ce priveste brandurile de bauturi racoritoare, in urma unei decizii la nivel international, strategia de marketing a brandului Orangina va suferi modificari pana la finalul acestui an. Potrivit reprezentantilor companiei, Orangina nu va mai fi comercializata in ambalaj de doi litri, ci de 1,5 litri, iar sticlele de 0,5 litri vor fi schimbate. Cu cateva saptamani in urma, Orangina a inceput sa fie comercializata si la cutie de aluminiu. Zilberstein, care l-a inlocuit pe Catalin Ignat, declara ca URBB a crescut in ultimele opt-zece luni peste media industriei, de 5%. Producatorul Tuborg a realizat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri de 9% fata de anul precedent, la 90,4 mil. euro, in timp ce profitul net a scazut de aproape trei ori, de la 16,3 mil. euro la 5,2 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO