Noul francizat al Burger King în România şi în ţările din regiune, grupul McWin Capital Partners, şi-a extins operaţiunile de pe piaţa locală prin preluarea unui nou brand - Popeyes. Mai exact, brandul american de fast-food Popeyes era deja prezent local cu şase restaurante, însă operaţiunile erau controlate de un alt francizat. Acum, McWin Capital Partners anunţă că a achiziţionat actualul operator al brandului Popeyes în România şi devine astfel francizat principal exclusiv al mărcii.
Pentru grup, acesta nu este primul contact cu brandul Popeyes de a cărui expansiune se ocupă deja şi în Polonia şi Cehia. Atât Burger King, cât şi Popeyes sunt mărci din portofoliul grupului Restaurant Brands International, grup gigant ce mai deţine şi Tim Hortons şi Firehouse Subs. Aceste două nume din urmă nu sunt prezente în România.
„Creşterea McWin în regiunea CEE (Europa Centrală şi de Est - n.red.) este de neoprit. Într-un interval scurt de timp, aducem branduri importante, precum Popeyes, pe pieţele reprezentative din această regiune. Suntem foarte încântaţi să continuăm să ne consolidăm relaţia cu RBI“, spune Henry McGovern, cofondator al McWin Capital Partners, business ale cărui baze le-a pus alături de Steven K. Winegar.