Companii

Nielsen: 66% dintre femei spun că au simţit lipsa plimbărilor prin magazine în perioada de urgenţă; totuşi, 43% au suferit o reducere a veniturilor, iar o parte dintre ele şi-au pierdut chiar locul de muncă

Nielsen: 66% dintre femei spun că au simţit lipsa...

Autor: Roxana Rosu

08.09.2020, 10:36 187

O treime din femeile din mediul urban au lucrat de acasa in perioada restrictiilor de circulatie datorate epidemiei COVID-19, iar 43% au suferit o reducere a veniturilor, iar o parte dintre ele chiar si-au pierdut locul de munca, arată studiul Nielsen “Impactul COVID-19 asupra obiceiurilor de infrumusetare”.

“Am aflat ca 35% din femei au lucrat de acasa in perioada restrictiilor de circulatie iar 45% preconizeaza sa o faca si in viitor, lucru pozitiv pentru finantele personale dar negativ pentru facilitarea interactiunilor in afara domiciliului. Astfel, a fost interesant sa descoperim ca activitatile de infrumusetare au reprezentat o zona de confort si normalitate pentru femei, 63% dintre ele fiind de acord ca o rutina de ingrijire constanta le-a ajutat sa treaca mai bine prin perioada de izolare” , a declarat Vasi Dragomir, Consumer & Shopper Insights Leader, Nielsen Romania. 

În acelaşi timp, 66% din femei au spus că au simtit lipsa plimbarilor prin magazine, iar majoritatea au declarat ca, odata cu ridicarea restrictiilor, isi vor relua multe din obiceiurile anterioare de a apela si la servicii profesionale de infrumusetare.

Curatarea si ingrijirea/ tratamentul tenului sunt activitati recurente ce au fost mai putin afectate – peste 90% din femei au continuat sa foloseasca astfel de produse cu o frecventa similara sau mai mare fata de ceea ce faceau in trecut. Ingrijirea/ tratamentul tenului este aria in care 6 din 10 femei sunt dispuse sa investeasca mai multe resurse financiare pentru produse de calitate. In schimb, curatarea pielii este segmentul in care se fac cele mai multe compromisuri – doar 13% considera ca aceste produse merita o cheltuiala mai mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO