Companii

Nicoleta Mitu, PepsiCo: Generaţia Millennials vrea să sară etape în carieră şi să ajungă rapid pe poziţii de conducere

Nicoleta Mitu: „Învăţăm managerii să înţeleagă diferenţele dintre cele două generaţii, să le găsească rolurile potrivite, să le evidenţieze aptitudinile şi realizările“.

Nicoleta Mitu: „Învăţăm managerii să înţeleagă diferenţele dintre cele două generaţii, să le găsească rolurile potrivite, să le evidenţieze aptitudinile şi realizările“.

Autor: Mihaela Pascari

25.07.2017, 00:06 2220
 
PepsiCo deţine în România trei fabrici, în Popeşti-Leordeni (snackuri), Dragomireşti (băuturi răcoritoare) şi Covasna (ape minerale).

Noile generaţii de angajaţi sunt optimiste şi deschise spre schimbări, vor să promoveze cât mai repede şi nu au răbdare să parcurgă toate etapele existente în procesul de evoluţie profesională, a spus pentru ZF Nicoleta Mitu, talent acquisition ma­nager pentru regiunea Bal­ca­nilor de Est în cadrul PepsiCo, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de băuturi răcoritoare.

„Noile generaţii sunt preocupate de dezvoltarea lor personală şi profesională. Îşi doresc recunoaştere, recompensă instantanee şi au nevoie de flexibilitate şi echilibru între viaţa profesională şi cea personală. Astfel de candidaţi sunt mai direcţi la interviu, ei cer detalii despre beneficiile şi oportunităţile viitoare, şi sunt  în mod constant preocupaţi ca angajatorul să le aprecieze munca, aşteptând feedback în mod regulat“, a explicat Nicoleta Mitu.

PepsiCo are în acest moment  aproximativ 1.600 de angajaţi în România, dintre care peste jumătate lucrează în lanţul de producţie şi aprovizionare. Din totalul angajaţilor, 37% sunt cu vârsta cuprinsă între 30 şi 39 de ani, în timp ce 31% se situează între 40 şi 49 de ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO